tabletky na chudnutie .SK - boj proti kalóriám

Ako schudnúť?

Ak chcete schudnúť, musíte si byť vedomí toho, že nikomu sa to nepodarí len tak, z ničoho nič a žiadne lieky na chudnutie mu len tak nepomôžu. Je veľmi potrebné si uvedomiť, že schudnúť skutočne chcete a dať si vážne predsavzatie. Každý človek má svoje charakteristické telesné znaky a preto potrebuje takú metódu chudnutia, ktorá sa im prispôsobí. Existuje mnoho foriem na chudnutie ako sa zbaviť prebytočných kíl. Samozrejme, tá najznámejšia je jesť menej alebo držať miernu diétu sprevádzanú cvičením.

Naplánujte si vyvážený jedálniček na chudnutie

Správna diéta je tá, ktorá obsahuje nevyhnutné prvky pre udržanie dobrého zdravia. Tie sa musia do organizmu dostávať vyvážene podľa týchto skupín.

Energetická kóta každého človeka závisí od druhu práce, veku a zloženia. Napr. : dievča, ktoré pracuje v kancelárii a má v podstate sedavé zamestnanie, potrebuje denne prijať asi 2500 kaórií. Ak však táto dievčina trpí nadváhou a chce ju znížiť, musí postupne znižovať aj príjem kalórii z potravín na 1500-1700 denne. Energiu, ktorú jej telo potrebuje spáliť, nájde v prebytočných tukoch a tým sa jej podarí správnou formou znížiť svoju váhu.

Schudnúť nie je vždy ľahké. Skúmajte svoje telo a prispôsobte si na chudnutie kúru tak, aby ste vášmu organizmu neublížili. Niekomu stačí zmeniť jedálniček, iným treba viac cvičiť a použiť tabletky na chudnutie. Riaďte sa pocitom svojho tela a nechajte si poradiť od skúsených odborníkov. To je tá najlepšia cesta k zdravému chudnutiu. Tabletky na chudnutie možu zabrať dočasne, pokiaľ ale chcete schudnúť a udržiavať si svoju váhu trvalo, tak Vám bez zmeny jedálnička žiadny liek na chudnutie nepomôže.


Strava na chudnutie

Menej kalórii, viac radosti, "Finty" ako neprekročiť 1500 kalórií. Šaláty patria medzi nízkokalorickú časť našej stravy, okrem toho si vyžadú dôkladné hryzenie a spracovanie. Tým súčasne poskytujú pocit, že veľa jete. Keď hovoríme o šaláte, nemáme na mysli iba hlávkový šalát. Netreba zabúdať na paradaky, strúhanú mrkvu, kukuricu alebo uhorky. Uplne najučinnejšie na chudnutie je pripravovať si ku každému hlavnému jedlu zeleninové šaláty, neobsahujú skoro žiadne kalórie a navyše celkovo prospievajú ku našemu zdraviu. Šaláty je dobré ochutiť čiernym korením ktoré obsahuje piperín alebo tiež piperine, ktoré zrýchľuje celkový metabolizmus organizmu.

Aj viaceré druhy chutného ovocia sú pomerne chudobné na počet kalórii. Napr. jahody (samozrejme bez šľahačky), pripravené s rôznymi šťavami z iného ovocia. Nízkokalorické, a pritom pomerne zasýťujúce sú ovocné kompóty. Mnohokrát môžu pomôcť zahnať hlad medzi hlavnými jedlami počas dňa (raňajky-obed-večera). Sme zvyknutí konzumovať jahody v pomarančovej šťave, pri redukčnej diéte ich skúsime skombinovať s grapefriutom alebo citrónovou šťavou.

Z vody sa nepriberá!

Je močopudná a pomáha z organizmu vylučovať toxické látky. Teda, ak chcete schudnúť, pite denne 2 litre vody. Voda sa má piť priebežne medzi hlavnými jedlami. Čo je dôležité, nezabudnite vždy pol hodiny pred a pol hodinu po jedle vypiť veľký pohár minerálky (vody).

Jedlo, ktoré máte pripravené na celý deň, si rozdeľte na 4 alebo 5 častí, čo vám pomôže odstrániť pocit hladu. Celú diétu zvládnete ľahšie, keď sa v strede medzi hlavnými jedlami niečím občersvíte. Nízkokalorické jedlá vám vždy pomôžu zahnať hlad a tak sa lepšie cítiť. Vhodný je nízkokalorický jogurt, bylinkový čaj (napr. rumančekový), jablko, čerstvý syr a pod.









© 2015 sutaze